PTI-AEGEAN-HEADER-GR

Get Into Customer Service με την AEGEAN Airlines!

Είσαι 18-30 και ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις γνώσεις και εργασιακή εμπειρία στον κλάδο του Customer Service;

Ολοκληρώνοντας επιτυχώς την εκπαίδευση, θα έχεις το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να διεκδικήσεις μία από τις 20 θέσεις εργασίας που προσφέρει η AEGEAN Airlines στο τηλεφωνικό κέντρο!

Ο τέταρτος κύκλος του προγράμματος Get into υλοποιείται σε συνεργασία με την AEGEAN Airlines και προσφέρει σε νέους και νέες, δωρεάν εκπαίδευση στις διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που χρειάζεται ένας επιτυχημένος Call Centre Agent.

  • Απόκτησε ΔΩΡΕΑΝ εκπαίδευση, εστιασμένη στις πρακτικές δεξιότητες που ζητάνε στην αγορά.
  • Απόκτησε εργασιακή εμπειρία, από εργοδότες στον κλάδο του Customer Service.
  • Βελτίωσε τις δεξιότητές σου σε θέματα ομαδικότητας και επικοινωνίας, ενίσχυσε την αυτοπεποίθησή σου.
  • Μάθε πώς να υποστηρίξεις τις δεξιότητές σου σε μία επαγγελματική συνέντευξη και φτιάξε ένα δυνατό βιογραφικό.
Όλοι οι συμμετέχοντες:
  • Θα ληφθούν υπόψη από την AEGEAN Airlines για θέσεις εργασίας στο τηλεφωνικό κέντρο (call centre).
  • Θα λάβουν επιπλέον υποστήριξη από την Κοιν.Σ.Επ. knowl (μέχρι 6 μήνες) στην προσπάθειά τους να διεκδικήσουν νέες ευκαιρίες επιμόρφωσης και εκπαίδευσης.
Κύρια καθήκοντα και ευθύνες για όσες/όσους προσληφθούν:
Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων για τα ακόλουθα:
  • Κράτηση θέσεων
  • Έκδοση εισιτηρίων
  • Παροχή πληροφοριών σχετικά με πτήσεις, ναύλους, νέες υπηρεσίες
  • Εκτέλεση αλλαγών/ακυρώσεων σε εισιτήρια ή/και κρατήσεις
Ενδιαφέρεσαι;
Ως υποψήφιος/α θα πρέπει να έχεις τις παρακάτω ικανότητες:
  • Ομαδικότητα
  • Ικανότητα πωλήσεων
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
  • Αποφασιστικότητα, οργάνωση και διορατικότητα
Και τα παρακάτω προσόντα (Εμπειρία και Εκπαίδευση):
  • Πτυχίο Πανεπιστημίου θα θεωρηθεί προσόν
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας, γραπτή και προφορική, είναι απαραίτητη
  • Άριστη γνώση μίας από τις ακόλουθες γλώσσες θα θεωρηθεί προσόν: Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ρωσικά, Ισπανικά
  • Καλή γνώση του Microsoft Office
  • Στρατιωτικές υποχρεώσεις εκπληρωμένες (για τους υπόχρεους)

Δήλωσε τώρα συμμετοχή και μάθε την αγορά εργασίας, μέσα στην αγορά εργασίας, από τους καλύτερους στον κλάδο του Customer Service.

Ήρθε το πρόγραμμα Get Into στην Ελλάδα!

Το Get Into έχει σχεδιαστεί ειδικά για νέους και νέες από 18 έως 30 ετών, με σκοπό να τους παρέχει την απαραίτητη εκπαίδευση και εργασιακή εμπειρία που χρειάζονται για να βρουν δουλειά.

Πώς λειτουργεί;

Το πρόγραμμα συνδέει άμεσα την εκπαίδευση με πραγματικές ανάγκες της αγοράς. Σε συνεργασία με μεγάλες εταιρείες που έχουν ανοιχτές θέσεις εργασίας, εξειδικευμένοι εκπαιδευτικοί και επαγγελματίες διαφόρων κλάδων βοηθούν τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν τις απαραίτητες διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που αναζητούν οι εργοδότες από τους υποψήφιους εργαζόμενους, σήμερα.

Το περασμένο έτος, περίπου 6000 νέοι στο Ηνωμένο Βασίλειο συμμετείχαν στο πρόγραμμα Get Into, του Prince's Trust από το οποίο έλαβαν εντατική εκπαίδευση και εργασιακή εμπειρία σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς.

3 στους 4 νέους που έχουν την υποστήριξη του προγράμματος συνεχίζουν την επαγγελματική τους εκπαίδευση και μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.

Πού οφείλεται η επιτυχία του;
  • Εστιάζει στην αναντιστοιχία μεταξύ προσφερόμενων και ζητούμενων δεξιοτήτων σε συγκεκριμένους εργασιακούς τομείς
  • Εμπλέκει εργοδότες στο σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος
  • Παρέχει στους νέους τις δεξιότητες και την εργασιακή εμπειρία που χρειάζονται για να αναζητήσουν εργασία σε συγκεκριμένους κλάδους και να εξασφαλίσουν μία βιώσιμη θέση
  • Ενισχύει τις σχέσεις μεταξύ εργοδοτών και εκπαιδευτικών φορέων
  • Βοηθά τους νέους να αλλάξουν τη ζωή τους, κάνοντας ένα σημαντικό επαγγελματικό βήμα
  • Κάνει τη διαφορά στην τοπική κοινότητα παρέχοντας υποστήριξη, κατάρτιση και ευκαιρίες απασχόλησης
Ποιοι το υλοποιούν;

Στην Ελλάδα, το πρόγραμμα υλοποιείται από το Prince’s Trust International, το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Κοιν.Σ.Επ. knowl για την Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση, σε συνεργασία με μεγάλες εταιρείες διαφόρων κλάδων.

     
Σύντομα θα ανακοινωθούν νέα προγράμματα.

Κύκλοι Προγράμματος

3ος κύκλος: Get Into Customer Service με την AVIN

Ο τρίτος κύκλος του προγράμματος Get into υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την AVIN και προσέφερε σε νέους και νέες, δωρεάν εκπαίδευση στις διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που χρειάζεται ένας επιτυχημένος Υπάλληλος Πλατφόρμας Πρατηρίου, καθώς και on-the-job training στους συμμετέχοντες.

2ος κύκλος: Get Into Tourism Customer Service από τη Goldair Handling

Ο 2ος κύκλος του προγράμματος Get into υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Goldair Handling και προσέφερε σε νέους και νέες, δωρεάν εκπαίδευση στις διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που χρειάζεται ένας επιτυχημένος υπάλληλος αεροδρομίου στο Check In.

1ος κύκλος: Get Into Sales από τη Vodafone

Ο 1ος κύκλος του καινοτόμου προγράμματος Get Into πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Vodafone Ελλάδας και εστίασε στις ΠΩΛΗΣΕΙΣ, προσφέροντας δωρεάν εκπαίδευση στις διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που χρειάζεται ένας/μία επιτυχημένος/η πωλητής/τρια, καθώς και ευκαιρίες για on-the-job training στους συμμετέχοντες.


Φορείς Υλοποίησης

Το Prince's Trust International στηρίζει τους νέους. Ιδρύθηκε από τον Πρίγκιπα της Ουαλίας τον Νοέμβριο του 2015, και έκτοτε μοιράζεται τα επιτυχημένα προγράμματα και την εμπειρία του The Prince's Trust, το οποίο, για περισσότερα από 40 χρόνια, βοήθησε περισσότερους από 870.000 νέους να μεταμορφώσουν τη ζωή τους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εργαζόμαστε σε συνεργασία με οργανισμούς σε όλο τον κόσμο για να υποστηρίξουμε τοπικά προγράμματα και πρωτοβουλίες που βοηθούν τους νέους ηλικίας 13-30 ετών να βρουν δουλειά, να εκπαιδευτούν και να αποκτήσουν δεξιότητες. Τα προγράμματα για τη νεολαία δημιουργούν ευκαιρίες
για τους νέους να ευδοκιμήσουν, βοηθώντας τους να αυξήσουν την αυτοπεποίθησή τους και να αξιοποιήσουν τις ικανότητες και την εμπειρία τους. Για να πετύχουμε τον στόχο μας στέλνουμε εμπειρογνώμονες σε κάθε χώρα για να βοηθήσουν στην υλοποίηση των αρχικών πιλοτικών προγραμμάτων, προσαρμόζοντας τα προγράμματά μας στις τοπικές ανάγκες και παρέχοντας συνεχή υποστήριξη για την επίτευξη βιώσιμης μελλοντικής υλοποίησής τους.
Το Ίδρυμα Μποδοσάκη ιδρύθηκε το 1972 από τον Πρόδρομο - Μποδοσάκη Αθανασιάδη, ο οποίος αποφάσισε να διαθέσει την περιουσία του για την προώθηση της εκπαίδευσης, της υγείας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Επιπλέον, το Ίδρυμα υποστηρίζει ΜΚΟ που εργάζονται με κοινωνικά ευπαθείς ομάδες. Το Ίδρυμα Μποδοσάκη έχει βαθιά γνώση του κοινωφελούς μη κερδοσκοπικού τομέα στην Ελλάδα και από τη στιγμή της ίδρυσής του ως σήμερα έχει διαχειριστεί περισσότερα από €400 εκατομμύρια, που έχουν δαπανηθεί δίνοντας έμφαση στη μείωση της ανισότητας των ευκαιριών, στην εκπαίδευση των νέων, στη βελτίωση ιατρικών και ερευνητικών υποδομών και στην προώθηση της προστασίας του περιβάλλοντος.
Σε μόλις 6 χρόνια, η ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. knowl έχει προσφέρει απολύτως δωρεάν, υπηρεσίες εκπαίδευσης, κατάρτισης και συμβουλευτικής, σε 4.000+ άτομα και έχει (συν)διοργανώσει δωρεάν διαδραστικά εκπαιδευτικά σεμινάρια δεξιοτήτων για περισσότερους από 6.000 ωφελούμενους (ευπαθείς κοινωνικές ομάδες). Παράγουμε πρωτογενές εκπαιδευτικό περιεχόμενο και διαδικτυακές πλατφόρμες σε πληθώρα γνωστικών αντικειμένων #διαπροσωπικές και εγκάρσιες δεξιότητες #διαλειτουργικές δεξιότητες #ψηφιακές δεξιότητες #εξέλιξη startups #επιχειρηματικά σχέδια #mentoring-coaching #design thinking #εργασία.
Τα έργα μας ενδυναμώνουν τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη, ανεξάρτητα από τη φυλή, την ηλικία, το φύλο, τη θρησκεία, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, τις πολιτικές πεποιθήσεις, το επαγγελματικό και προσωπικό υπόβαθρο. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση, μεταξύ άλλων, στους νέους εκτός απασχόλησης, εκπαίδευσης ή κατάρτισης (NEETs), άνεργους, γυναίκες, άτομα με μειωμένη οικονομική δυνατότητα που αποκλείονται από τις μαθησιακές διαδικασίες ή / και με περιορισμένες δεξιότητες, πρόσφυγες και startuppers. Συμπράττουμε και συνεργαζόμαστε στενά με τον ευρωπαϊκό ακαδημαϊκό χώρο, τη βιομηχανία, την αγορά εργασίας και την κοινωνία των πολιτών, μέσω ενός ανοικτού συμμετοχικού δικτύου. Πολλά από τα πολυάριθμα ευρωπαϊκά μας προγράμματα για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση διακρίθηκαν ως Βέλτιστες Πρακτικές και το 2016 βραβευθήκαμε στα Education Business Awards για τον Επιταχυντή Δεξιοτήτων "Mellon", το πρόγραμμα που βελτιώνει τη ζωή εκατοντάδων συμπολιτών μας μέσω αναβάθμισης δεξιοτήτων και απόκτησης εργασίας. Η ομάδα μας ξεχωρίζει για τη συμπληρωματικότητα των γνώσεων, εμπειριών, ικανοτήτων και δεξιοτήτων των ανθρώπων της, και χαρακτηρίζεται από την κοινή βούληση, τη δέσμευση, την αυτονομία, την αξιοπιστία και κυρίως το ήθος της.

Συνεργαζόμενες Εταιρείες

AEGEAN-OA

Η AEGEAN, η μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική εταιρεία και μέλος της Star Alliance, ξεκινώντας την πορεία της τον Μάιο του 1999 ως και σήμερα, προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας τόσο σε ανθρώπινο όσο και σε υλικό επίπεδο, σε πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων.

Σε συνέχεια της εξαγοράς της Olympic Air το 2013, η AEGEAN σήμερα, ως η μεγαλύτερη ελληνική προσπάθεια που έχει υπάρξει ποτέ στον χώρο των αερομεταφορών, επενδύει σταθερά στην ανάπτυξη δικτύου εσωτερικού και εξωτερικού, ενισχύει τον τουρισμό με νέα δρομολόγια και αύξηση θέσεων και καλύπτει όλη την Ελλάδα, με ιδιαίτερη μέριμνα για την ευαίσθητη ζώνη της άγονης γραμμής. Παράλληλα η εταιρεία συμβάλλει στην περαιτέρω αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού και της ελληνικής οικονομίας.

Το 2017 η εταιρεία κατέγραψε ιστορικό ρεκόρ, καθώς μαζί με τη θυγατρική της Olympic Air μετέφερε 13,2 εκ. επιβάτες, ενώ το πρόγραμμα της εταιρείας το 2018, περιλαμβάνει ένα δίκτυο 153 προορισμών σε 44 χώρες. Οι πτήσεις πραγματοποιούνται με έναν από τους νεότερους στόλους στην Ευρώπη, που αποτελείται από 61 αεροσκάφη. Τον Ιούνιο του 2018 η AEGEAN υπέγραψε με την Airbus μια συμφωνία για την παραγγελία έως 42 αεροσκαφών της οικογένειας Airbus A320neo. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Ελλάδα, αξίας 5 δις. Δολλαρίων σε τιμές καταλόγου. Τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον περιλαμβάνουν την αντικατάσταση σχεδόν ολόκληρου του στόλου με καινούργια αεροσκάφη στο διάστημα 2020-2024 και την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου εξωτερικού.

Η AEGEAN συγκαταλέγεται σταθερά στις πιο επιτυχημένες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης και ψηφίζεται συνεχώς από τους επιβάτες ανάμεσα στις καλύτερες σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση και την άνεσή τους.

Το 2018, η AEGEAN βραβεύτηκε για όγδοη συνεχή χρονιά και ένατη φορά τα τελευταία 10 χρόνια ως «η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη», από τα Skytrax World Airline Awards. Σημαντική διάκριση αποτέλεσε και η ανάδειξη της AEGEAN στην 5η θέση στη λίστα με τις 20 καλύτερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο (πλην των ΗΠΑ) του Conde Nast Traveler. Στην ψηφοφορία που έγινε στο πλαίσιο των 2018 Readers’ Choice Awards, συμμετείχαν περισσότεροι από 429.000 ταξιδιώτες, και το σχόλιο του Conde Nast Traveler επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι «Παρά το γεγονός ότι δεν πραγματοποιεί ακόμη υπερατλαντικές πτήσεις, η συνεργασία της με την Star Alliance, της προσφέρει μία ευρύτερη παγκόσμια εμβέλεια. Η AEGEAN είναι γνωστή για τον επαγγελματισμό και τη φιλικότητα του προσωπικού της ενώ σχεδιάζει τα επόμενα χρόνια επέκταση σε νέες αγορές».

AVIN OIL

Η AVIN, ένα από τα κορυφαία ονόματα στην ελληνική αγορά πετρελαιοειδών, ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1977. Διαγράφοντας μία συνεχόμενα δυναμική πορεία ανάπτυξης, σήμερα απασχολεί πάνω από 200 άτομα, διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις αποθήκευσης πετρελαιοειδών στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας και αριθμεί περισσότερα από 500 πρατήρια καυσίμων σε ολόκληρη την Ελλάδα. Με γνώμονα την άριστη ποιότητα των προϊόντων της, έχει ως βασικό προμηθευτή τη Motor Oil Hellas, ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα διυλιστήρια της Ευρώπης.

Τα προϊόντα AVIN αντιπροσωπεύουν μιας ευρείας γκάμας προηγμένη τεχνολογική πρόταση. Καύσιμα υψηλής ποιότητας τροφοδοτούν με δύναμη και ενέργεια τη βιομηχανία, την αεροπορία, τα ιδιωτικά και επαγγελματικά οχήματα.

Βενζίνη, πετρέλαιο, άσφαλτος, μαζούτ, λιπαντικά που πληρούν τις αυστηρότερες διεθνείς προδιαγραφές, συνθέτουν ένα ολιστικό πακέτο προϊόντων κίνησης, θέρμανσης, λίπανσης, οδοποιΐας και λειτουργίας βιομηχανικών μονάδων.

Από την έναρξη της λειτουργίας της μέχρι και σήμερα, η AVIN εφαρμόζει πιστά και σταθερά μία ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, όπου πρωταγωνιστούν το ήθος, η συνέπεια και ο σεβασμός προς τον καταναλωτή.

Αποτελεί καθημερινή αποστολή της εταιρείας να ανταποκρινεται στις σύγχρονες και μελλοντικές ανάγκες των πελατών της, μέσα από μια στρατηγική που επικεντρώνεται στην άριστη επιχειρησιακή λειτουργία των πρατηρίων της, τη διατήρηση της ισχυρής της θέσης στην αγορά B2B και την αξιοποίηση ευκαιριών για επιπλέον κερδοφόρες δραστηριότητες.

Το υψηλό επίπεδο των προϊόντων, το δίκτυό, η επιχειρησιακή ετοιμότητα του προσωπικού και η συνέπεια στην παράδοση ακόμα και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες είναι οι λόγοι που η AVIN έχει κερδίσει την προτίμηση του κοινού στα πρατήρια και στην βιομηχανία.

Με σκοπό να διαθέσει με ασφάλεια και αξιοπιστία τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στον τελικό καταναλωτή, η AVIN έχει αναπτύξει και ακολουθεί με συνέπεια μία σειρά από διαδικασίες που συνθέτουν την «Πολιτική Υγιεινής, Ασφάλειας και Προστασίας του Περιβάλλοντος» της εταιρίας.

Λειτουργώντας πάντα σύμφωνα με κανονισμούς και κώδικες που υπαγορεύονται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, η AVIN δημιουργεί και εφαρμόζει συνεχώς όλες τις σύγχρονες μεθόδους για την επίτευξη της μέγιστης ασφάλειας, την αποφυγή ατυχημάτων και την προστασία του περιβάλλοντος.

Η συνεχής εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Υγιεινής, Ασφάλειας και Προστασίας του Περιβάλλοντος έχει ως αποτέλεσμα η AVIN να αποτελεί μία από τις ασφαλέστερες εταιρίες στον κλάδο της.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης και συνεχή δέσμευση στις αξίες και στις αρχές μας, συνεχίζουμε να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες με επίκεντρο πάντα τον άνθρωπο.

Διεύθυνση: Ηρώδου Αττικού 12Α, 15124, Μαρούσι, Αθήνα

Τηλέφωνο: +30 210 8093500, Φαξ : +30 210 8093555

Πατήστε εδώ για να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.

Η Goldair Handling είναι πάροχος υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης επιβατών, αεροσκαφών και εμπορευμάτων. Πελάτες της Goldair Handling είναι κατά κύριο λόγο αεροπορικές εταιρείες εμπορικών πτήσεων, γενικής αεροπορίας και μεταφοράς φορτίου.
Σήμερα η Goldair Handling δραστηριοποιείται σε 3 χώρες και συνολικά σε 31 αεροδρόμια. Συγκεκριμένα σε 26 αεροδρόμια στην Ελλάδα σε δύο αεροδρόμια στην Κύπρο (Λάρνακα, Πάφος) μέσω της εταιρείας Louis-Goldair Services (LGS), και σε τρία στη Βουλγαρία (Σόφια, Μπουργκάς και Βάρνα) μέσω της θυγατρικής, Goldair Handling Bulgaria.
Παράλληλα, η Goldair Handling έχει αναπτύξει νέες συνεργασίες παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες, και μεταφέροντας τεχνογνωσία διαμέσου του εξειδικευμένου της προσωπικού

με κύριο στόχο τις αναδυόμενες αγορές, με πρόσφατο παράδειγμα την επιτυχημένη συνεργασία με την εταιρεία ICAS, που δραστηριοποιείται στα αεροδρόμια Addis Ababa και Dire Dawa στην Αιθιοπία.

Η Goldair Handling αναγνωρίζει ότι ο πιο βασικός πυλώνας της επιτυχίας και της ανάπτυξής της σε όλους τους τομείς, είναι οι άνθρωποί της.

Οι εργαζόμενοι της Goldair Handling δημιουργούν αξία όχι μόνο για την ίδια την εταιρεία, αλλά και για τους πελάτες της, γι’ αυτό το λόγο η εταιρεία στηρίζει μία εργασιακή κουλτούρα στην οποία οι υπάλληλοι νιώθουν πολύτιμοι και εργασιακά ασφαλείς, παρέχοντάς τους άρτιες συνθήκες εργασίας, συνεχή ανάπτυξη τόσο των τεχνικών τους δεξιοτήτων όσο και των προσωπικών και κοινωνικών ικανοτήτων τους και καλλιεργώντας μια εργασιακή κουλτούρα ομαδικότητας, αλληλοσεβασμού και αφοσίωσης.

Για να προσφέρει μια πολύτιμη εργασιακή εμπειρία η Goldair Handling έχει ως οδηγό τις παρακάτω συμπεριφορές οι οποίες χαρακτηρίζουν κάθε ενέργεια και δραστηριότητα των εργαζομένων της:

  • Αμεσότητα / Προσαρμογή: Αντιδρώ άμεσα και αποτελεσματικά στις προκλήσεις
  • Συνέπεια: Είμαι συνεπής στις πράξεις και στις δεσμεύσεις μου
  • Ομαδικότητα: Είμαι ζωντανό κύτταρο της ομάδας
  • Σεβασμός: Σέβομαι τη γνώμη και τη δουλειά του καθενός μας.

Η Vodafone Ελλάδας είναι κορυφαίος πάροχος ολοκληρωμένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και μέλος του Ομίλου Vodafone, ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους τηλεπικοινωνιών στον κόσμο. Με δραστηριότητα στην Ελλάδα από το 1992, η Vodafone οδηγεί την αγορά μπροστά και συνεχίζει να συνεισφέρει σε καινοτομία, έχοντας επενδύσει από το 2008 πάνω από 1,5 δισ. ευρώ. Σήμερα, η εταιρία παρέχει συνολικές υπηρεσίες επικοινωνίας που στηρίζουν αξιόπιστα τις καθημερινές ανάγκες των πελατών της, με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες σταθερής, κινητής, internet και τηλεόρασης, εξειδικευμένες λύσεις για επιχειρήσεις, καθώς και εξαιρετική εξυπηρέτηση. Επιπλέον, η Vodafone ανταποκρίνεται με ουσιαστικό τρόπο στις σύγχρονες προκλήσεις, προσηλωμένη στις αρχές της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Η Vodafone Ελλάδας διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο Οπτικών Ινών στην Ελλάδα, ενδυναμώνοντας της υπηρεσίες σταθερής και Internet. Παράλληλα, η εταιρία επεκτείνει διαρκώς το τηλεπικοινωνιακό της δίκτυο στην κινητή, με εκτενή κάλυψη 3G και 4G και υπηρεσίες 4G+ που προσφέρουν υψηλές ταχύτητες, ποιότητα και αξιοπιστία στους συνδρομητές της, ενώ παρέχει την τεχνολογία HD Voice για εντυπωσιακά καθαρό ήχο.

Η Vodafone αναγνωρίζεται ως έμπειρος και καινοτόμος συνεργάτης που στηρίζει κάθε σύγχρονη ανάγκη για επικοινωνία με ποιοτικές και πρωτοποριακές λύσεις και μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης. Τα καταστήματα Vodafone παρέχουν την καλύτερη εμπειρία λιανικής μέσα από ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα. Αποτελούν έναν μοναδικό προορισμό για όλους όσους θέλουν να γνωρίσουν από κοντά τα τελευταίας τεχνολογίας 4G Smarphοnes, Tablets και Αξεσουάρ, ενώ εκεί η Ομάδα Internet Vodafone βοηθά τους πελάτες να εξοικειωθούν με την χρήση του mobile internet και τη συσκευή τους.